onsdag 8 september 2010

8 is enough - layout


Här kommer så andra layouten med mitt andra 8 is enough-kit. Här finns en bild på själva kitet.
Efter varje frisörbesök brukar jag be maken att fotografera mig. Det beror dels på att jag själv vill kunna gå tillbaka och se hur jag såg ut. Men också för att jag är så dålig på att variera mig. Jag faller lätt in i gamla vanor.

Här ser man lite av fotot som jag filat med min nagelfil hela vägen runt. Det var första gången jag testade det, och gillade verkligen effekten.

Chipboard och Magic Mesh är två saker jag är alldeles för dålig på att använda. Men här fick jag med båda två :-)
Kanterna på de mönstrade papprena har jag dels chalkat samt även rivit flertalet av dom.

Lager på lagerblommar - underbart! Har lagt lite GlitterStickles på den och satt en svart rhinestone i mitten.

Har använt mitt Cuttlebug-alfabet Red Tag - vilket jag inte kan påminna mig om när jag gjorde sist! Har lagt ett rejält lager med CrackleAccent på bokstäverna sen.
Tack för titten!

Inga kommentarer: