söndag 26 september 2010

Höstskörd


Vi tolkar höstskörd hos Skrotboken idag. Mitt bidrag blev en layout med min hemmagjorda äppelpaj som jag gjorde under min sista semestervecka. Yammi! Receptet har hängt med i massa år, och kommer ursprunligen från en granne sen barndomen. 

Här har jag grävt fram en massa bruna små brads och satt på rad. Innan jag satte fast dom lät jag min kantstans jobba lite.

Massa spillbitar med mönstrat papper och washitejp.

Min höstskörd ger äppelpaj blev titeln på layouten.

Underbar stämpel från Skogstokiga Rubberstamps, som jag fått låna av Susanne. Det var första gången jag färglade ett motiv, men det gick bra trots att jag endast hade 12 st akvarellfärger att tillgå. 
Wellpappen har jag målat med grön akrylfärg.
Kolla in de andra tjejernas tolkningar av Höstskörd hos Skrotboken!
Tack för titten!

Inga kommentarer: