lördag 11 september 2010

8 is enough - layout


Här är så den 3:e layouten jag gjorde med mitt andra 8 is enough kit. Bilden är på det vackra brudparet som gifte sig 100813. Har framkallat bilden även i färg, men inväntar de "rätta" papprena...

Datumet är utstansat i vit cardstock med mitt Jolly-alfabet från QK. Sedan har jag duttat med min distressdyna i färgen Worn Lipstick, därefter har jag lagt på ett lager med GlossyAccent och slutligen lagt på silvrig GlitterStickles.
Både cardstocken och det mönstrade pappret har jag stämplat med en Inkido-stämpel som har bröllopstema.

Wellpapp, vaxad lintråd, akrylfärg och en underbar brun gardena.

Min kantstans från Fiskars som heter Scalloped lace - underbar! :-)
Har ytterligare 1 layout och 1 kort som jag gjort utifrån kitet att visa upp. Återkommer inom kort med dom.
Tack för titten!

2 kommentarer:

BellaMio sa...

Wow!!! Vilken snygg LO!!! Massa härliga detaljer som jag tokgillar :)

Tack för din kommentar på mina tag's inne hos Pysseltagen, jag blev verkligen glad!

Diesen som stansar ut tags har jag köpt hos Inger på Pysseltagen. Om du skickar ett mail till henne så tror jag säkert att hon tar en hem en åt dig.

Lilo sa...

Vilken romantisk layout!