måndag 6 september 2010

Bortglömd layout


Här är layouten jag upptäckte att jag inte bloggat. Väldigt synd att den inte blivit visad innan då jag fortfarande är väldigt nöjd med den!
Lager på lager med papper, blommor, band och fler foton var vad jag använde väldigt mycket när jag gjorde den här, vilket var i april i år.

Närbild på den underbara blomman, som ju består av flera lager som synes.

Blad, GlitterStickles och floristnålar är något jag använder flitigt än idag.

Band och spets förekommer ofta. Chipboard är något jag jobbar på att använda mer på min layouter.

Rullade papper har jag inte använt så mycket, men jag tycker det är grymt snyggt och något jag ska försöka använda mig av mer frekvent.

GlossyAccent har jag använt hyfsat mycket sen jag köpte min flaska hösten 2009. 
Vad jag vet har jag nu inte fler alster liggandes i gömmorna :-) Istället har jag ägnat helgen åt att scrapa nytt som kommer dyka upp på bloggen under september.
Tack för titten!

3 kommentarer:

A'laEmmeli sa...

Superfin layout! ♥ Gillar rullarna och pink paislee pappret är ju så härligt! Så fint!

Ja helgen va kanonrolig på alla sätt och vis, du får se till att anmäla dig till nästa - vore kul! :D Kram Emmeli

Karin sa...

VIlken härlig layout! Det är så hmla läckert att hotta upp bokstäverna med glossy accent! =)
Rullarna i ena hörnet är oxå himla coola..

Josefine Skapar sa...

Snyggt med rullade papper