fredag 24 september 2010

Skissvecka hos Magdas - nr 3


Här är så min tolkning av skiss #3 som ingår i Magdas skissvecka
Titeln på layouten är "Utflykt i vinderland 091223" och fotot är taget när vi firade jul hemma hos brorsan 2009 och tog med oss hans dotter in till stan den aktuella dagen. Mysigt :-)

Blommor på rad, florisnålar och en gammal, gammal pil.

BIA:n har fått tjäna som kantstans återigen.

En liten bit tyll och några häftklamrar blir en häftig dekoration.

Jag färgade in kanterna på pappret, sen rev jag dom, efter det knycklade jag ihop pappret, slätade ut det och drog lite med min Blending Tool med färgen Walnut Stain på.
Återkommer inom kort med min tolkning av skiss #4.
Tack för titten!

2 kommentarer:

A'laEmmeli sa...

Jättehärlig layout!

EmmJa sa...

Snygg lo! Smart att använda BIA:n som kantstans...måste jag testa :)

Hoppas att allt är bra annars!

Kramar