söndag 12 september 2010

Beställningskort del 1


För ett tag sen fick jag en beställning på 3 st kort av en bekant. Hon hade ett önskemål och det var att det skulle finnas med en vers korten. Korten kommer skickas till nära vänner som hon inte träffar så ofta längre.

Jag fick även lite info om varje person, samt möjligheten att titta på foton av dom. Det gjorde det betydligt mycket lättare att göra korten mer personliga.

Ljuvliga blommor kan man aldrig få för mycket av!

Här har jag använt mig av Washitejpen som jag precis fick hem när jag satt och jobbade med korten. 
Återkommer med nästa kort om några dagar!
Tack för titten! 

1 kommentar:

Susanne sa...

Vilket ljuvligt kort... härliga färger och dekorationer. Washitejpen verkar hur kul som helst att använda på projekt... Texten var så fin... Kramizar Susanne