onsdag 24 februari 2010

Grattiskort


Här är ytterligare ett alster gjort efter en utmaning till invigningsfesten hos Magdas forum. Kortet landar idag hos min kollega som fyller år. Tyvärr kan jag inte fira hennes dag med henne av olika anledningar. Därför ville jag ge henne något fint istället :-)

I princip allt papper på kortet, ej stommen, kommer från min spillbitshög (som är enorm!)
Har lagt ett lager med Glossy Accent på några av bladen och även stansat lite i ena kanten av pappret.

Grattisstämpeln kommer från Landstoken.se och jag har stansat ut en cirkel med mina Spellbinderscirklar och sen satt det på ett mönstrat papper, som i sin tur sitter på 3D-kuddar. Det runda gemet till höger kommer från Lagerhaus.
Igår satt och jag slet med ett beställningskort som ska lämnas över till mottagarna på fredag. Jag visste precis vilka papper jag skulle använda, men att få ihop det var värre. Men efter lite fnulande så fick jag till slut ihop det. Återkommer med bilder om några dagar!
 Tack för titten! :-)

2 kommentarer:

EmmJa sa...

Snyggt som vanligt! Härlig detalj att lägga Glossy Accent på det mönstrade pappret...jag är ju ett stort fan av just 3D-lacken ;).

Ha det underbart!

Kramar

monica sa...

hihih...här är en till som är ett fan av 3D-lack =) Härligt kort!

kram!