söndag 14 februari 2010

Kärleksförklaring


För ett par veckor sedan gjorde jag ett kort till maken med material från januaripaketet från My Scrapbook Nook. Utgick från en skiss jag hittade hos Mojo Monday.

Båda blommorna kommer från min egna samling, medan nålen med ett hjärta i toppen kom i månadspaketet.

Att hitta 10 saker jag älskar med min make var ju inte speciellt svårt :-) Hade med lätthet kunnat skriva ytterligare 10 saker :-)

Har precis lärt mig snurra till stjälkarna på blommorna, och gillar verkligen effekten! Hjärtat ovanför de rosa blommorna kommer från Panduro, och jag har haft det i mina gömmor i flera år. Det är fäst i vaxad lintråd, även den från Panduro.

Som bas har jag använt ett vit Dot-cardstock. Har haft det hemma i flera månader, men inte tyckt det passat till något jag gjort. Förens nu! 
Vill även önska mina bloggläsare en trevlig alla hjärtans dag! 

Inga kommentarer: