onsdag 10 februari 2010

Reashoppat


I lördags stack jag iväg till den lokala scrapaffären här i Kalmar och reafyndande lite scrapsaker, då hon ska stänga sin butik och säljer ut allt med 30% rabatt. Som vanligt blev det väldigt mycket cardstock och några få mönstrade papper för min del.

Passade även på att köpa ett set med Spellbinders, lite Glitter Stickles, Prima-löv samt även en doodlingmall från Chatterbox. Mallen var helt underbar att jobba med, håll utkik längre fram för se vad jag gjort. 
Längst ner till höger på fotot ligger en Tack-stämpel från Inkido som jag tittat på länge, och som jag slog till på. Har inte hunnit prova den ännu, och med tanke på hur trött jag är på eftermiddagarna just nu så lär det nog dröja tyvärr. Men förhoppningsvis är jag med på banan igenom om 3 veckor.
Tack för titten!

Inga kommentarer: