lördag 20 februari 2010

K-dass...


I början av september förra året var det dags för den årliga personalresan någonstans i länet och denna gången blev det grannkommunen Nybro som vi åkte till. Första stoppet för dagen blev Kulturmacken i Bäckebo där jag hittade denna härliga skylt som jag fotade. Vid samma stopp fotade jag även denna skylt som jag scrapat här.

Den bruna självhäftande filten till vänster på layouten är köpt på Panduro. 
På den vänstra bilden har jag använt en av de underbara bradsen jag vann av Druvan i julutmaningarna på AOS forum. Och den runda härliga metalldekorationen på den högra bilden fick jag i ett paket i julkalenderswapen, även den på AOS.

Blommorna på den vänstra bilden hittade jag in mina gömmor när jag letade igenom hela den stora lådan jag har full med blommor :-) Och ändå vill jag hela tiden ha fler! 

På tagen har jag skrivit lite minnesanteckningar från den aktuella dagen. Spetsen har jag satt fast med häftklamrar.
Det mesta av materialet kommer från januaripaketet från My Scrapbook Nook som verkligen var suveränt sammansatt! :-) Trodde knappt mina ögon när jag öppnade upp paketet i förra veckan, det var några svåra dagar att inte sätta saxen i papprena på en gång! Dock hade jag bara några dagar innan fått mitt sista paket från MoshPosh som jag ville använda upp lite av. Det har redan kommit ytterligare ett paket från My Scrapbook Nook, så jag får ta och framkalla lite foton snart så jag har lite nytt att pyssla med! :-)
Tack för titten!
Ps. En kommentar värmer väldigt mycket! Ds.

1 kommentar:

citronlime sa...

Fiiin LO! :)
Och jag håller med dig om Nook ;) Tror absolut inte att du kommer ångra dig...inte en sekund! Jag var lite skeptisk först när jag såg att det skulle vara BG...grönt, gult och brunt liksom. Men det är ju såååå snyggt!
Och nästa är lovely!!! Har du beställt add ons? Jag kunde inte låta bli, hihi...blev en hel del! :)
Kram