tisdag 11 augusti 2009

Bidrag Bloggen 1 år

Det kom in 2 st helt underbara bidrag till min utmaning i samband med att Bloggen fyllde 1 år!
Stort tack till Jenni/Penniscrap




för era otroligt snygga bidrag!
Detta vad var utmaningen gick ut på!
Och detta medför att vinsten blir delad mellan er två! Maila mig era adresser så kommer posten snart att innehålla ett scrappigt kuvert! :-)
Själv har jag inte hunnit pyssla något sedan i lördags, då vi varit iväg på en liten men naggande god semestertripp till svågern. Och ikväll har jag roat mig med att lägga ut måååånga annonser på Tradera. Ska bli skönt att få bli av med lite saker och få ordning på vinden vill jag lova! Min plan var att jag skulle ha varit klar med detta redan för 3-4 månader sedan... Men bättre sent än aldrig är vad jag och maken just nu lever efter ;-)
Tack för titten!

2 kommentarer:

Eleonor sa...

Jag kan inte se bilderna! :-(

Mahlin78 sa...

Tack för att du påpekade det! Hoppas det funkar bättre nu.

/Mahlin