söndag 16 augusti 2009

Månadspaket!

Efter en hel del funderande har jag bestämt mig för att återuppta min prenumeration av månadspaket från MoshPosh. Om jag förstod allt rätt så är det paketet på bilden som är på väg hem till mig! :-)


Och varför slutade jag då prenumerera? Ja, det fanns nog många orsaker till det. En var att jag genomgick en handoperation i slutet av november 2008 och inte visste hur lång tid det skulle ta för mig att åter vara på banan igen. En annan orsak var att dollarn stod lite väl högt i slutet av 2008, och det blev lite för dyrt tycker jag. En annan var väl helt enkelt att jag inte var motiverad att scrapa och lägga pengar på material. Den svackan har ju hållt i sig ganska länge, och det är först nu under semestern som jag återigen känner en glädje i att scrapa. Och helt enkelt var beslutet inte då så svårt att unna mig en månadsprenumeration. För ärligt talat brukar kiten vara grymt bra sammansatta. Inte alltid mina färger eller min stil, men det är ju det som är tjusningen! :-)
Förhoppningsvis hinner paketet komma hem till mig innan det är dags att packa scrapsakerna och sticka iväg till Halmstad på scrapträff 5-6/9. Ska bli superkul! :-) Att vi dessutom är ett gäng tjejer som åker dit tillsammans gör ju inte saken sämre direkt. Ska bara komma ihåg att framkalla bilder innan dess.... Något jag brukar komma på i sista stunden, och få panikframkalla lite snabbt på Expert i stan. Men, kanske att det är dags för lite ändring nu!

Inga kommentarer: