tisdag 25 augusti 2009

Scrapat igen!

Verkar som att jag verkligen har kommit igång igen med scrapandet, efter en ganska lång svacka under våren/början av sommaren. Otroligt skönt! Dessutom tycker jag att det verkligen är kul och har dessutom varit ute och fotat en hel del som kan bli bra bilder att scrapa!


Den här bilden, på maken, är tagen när vi var på en 50-årsfest i oktober förra året. En långt ifrån perfekt bild, lite suddig dessutom. Och att jag då väljer att scrapa den är så olikt mig. Men precis det är något jag funderat mycket på. Jag har nog haft för höga krav på mina bilder som jag vill scrapa.
Igår började jag jobba igen, dagen på 5 veckor - lite annorlunda mot att vara ledig :-/ Men men sånt är livet. Lite trött är jag allt idag, och tröttare blir jag nog längre fram i veckan. Och vis av tidigare år har jag valt att hålla kvällarna den här veckan lediga :-) På lördag blir det dock lite mer drag - Landstoken firar 1 år som fysisk butik! Kila in i butiken och kolla in alla härliga erbjudanden! Själv ska jag ta mig dit och shoppa loss lite, en del är redan förbeställt :-) Kanske syns där!?!?
Tack för titten och ha en fortsatt bra vecka!


1 kommentar:

Ulla sa...

Jaaa måste hålla med att du varit väldigt flitig den sista tiden. Vilket inte jag varit i kommenterandet, men jag har kollat vilka fina grejer du gjort.