fredag 21 augusti 2009

Liftutmaning hos MissMian

Hoppade på en rolig utmaning hos MissMian för några dagar sedan. Hon firar 20 000 besökare på bloggen och utmaningen var att välja någon av hennes layouter och lifta den. Jag valde denna underbart färgglada layout att lifta:
Det jag verkligen gillade med layouten var de runda delarna och färgerna. Dock inte mina färger när jag scrapar kanske, ändå otroligt läckra! Just det runda valde jag att ta med på min layout. Annars är det väl kanske inte så mycket som är detsamma.



Kortet är taget på Kreta oktober 2006 och det är alltså en åsna som är fullpackad med prylar. Tror vi susade förbi med bilarna och att pappa precis hann bromsa till så vi kunde ta kortet. :-)

Nu ska jag ta itu med semesterns sista dag, tror det är sämre väder på g så det blir till att städa och kolla in ny höstskor.
Tack för titten!

2 kommentarer:

MissMian sa...

Så fin tolkning! Gillar åsnan skarpt!!

MissMian sa...

Hej och hå...har du kikat in i min blogg???