lördag 15 augusti 2009

Ytterligare bidrag till utmaning/tävling

Hittade en rolig skiss hos Joggemia som hon har en utmaning/tävling med. Gillar ju hennes skisser väldigt mycket, så det var ju inte speciellt svårt att hitta inspiration :-) Även här har jag använt mig av foton som legat uskrivna ett tag. Och även dessa är från Aruba och Sunset Cruise, som jag skrev om i detta inlägget.



Vi såg ju något roliga ut på armarna med alla band. Det lila fick vi vid ankomsten till hotellet och det var beviset för att vi var All-inclusive-gäster. Det vita bandet fick vi när vi skulle gå ombord på katamaranen. Och det gråa är ett Sea-Band - en fantastisk uppfinning! Jag har nog haft mina band i 15-20 år. Det sitter en kula på undersidan som man sätter mot pulsårdern och på något sätt förhindrar den att man blir sjösjuk/åksjuk m.m.



Har använt mig av My Minds Eye papper på layouten. De har verkligen seglat upp som en stor favorit hos mig. Tjock kvalitet - stort plus! Dubbelsidiga - stort plus! Blir till att kolla lite extra på dessa i framtiden.



Är ju även ett stort fan av Basic Grey, det tråkiga med dom papprena är dock att de relativt tunna och bara enkelsidiga! :-(
Nu ska jag fixa en massa saker här hemma, bla se till att få iväg vinsterna till Penniscrap & Aviga Ellen! Har några dagar försent gjort ett grattiskort till Anna/Alsjöholm. Hon fyllde år i tisdags, och jag kom på det i onsdags :-( Förlåt vännen!
Tack för titten! Hoppas du får en fortsatt bra helg!

1 kommentar:

joggemia sa...

Vad kul att du gillar mina skisser! =) Läcker tolkning du scrappat också!

Kram Mia