onsdag 5 augusti 2009

Grattiskort

Har ägnat ett par dagar åt att göra ett mycket annorludna grattiskort till Landstoken och fysiska butikens 1-årsfirande. Postade det igår och hoppas verkligen att det kom fram idag.


Var helt inställd på att min BIA skulle komma till användning någonstans på kortet - men det blev ingen o-wire utan istället valde jag att sätta vaxad lintråd i BIA-hålen. Inte det jag tänkt mig, men det blev bra iaf! :-) Vill du oxå ha chansen att vinna ett presentkort hos just Landstoken - kila in på bloggen och kolla in utmaningen!

Satte ihop kortet så det ser ut enligt nedan när man öppnar det. Klockstämplen införskaffade jag sist jag var och handlade hos Landstoken, ett set som innehöll 7 st olika klockstämplar. Kan bli kul att använda framöver!


Glöm inte bort att min blogg fyller 1 år imorgon 6/8 och att jag har en utmaning! Här finns den!
Nu ska jag försöka scrapa lite igen - har köpt mig ett kit till Stellas.se tävling CrazyTime. Kan bli kul :-)
Tack för titten!

1 kommentar:

EmmJa sa...

Härligt kort du har gjort! Ska också försöka få ihop ett :).

Du frågade för ett tag sedan om de runda boxarna jag anväde på min exploding box som vi gav bort i bröllopspresent. Jag gjorde dem genom att stansa ut cirklar i olika storlekar och sedan klistra fast papper runt om (det var väligt pilligt, men det gick till slut).

Ha det bra!

Kramar