måndag 3 augusti 2009

Scrappat! Wow!

Jag kan fortfarande scrappa! Wow! Trodde jag hade tappat allt kring det, men så skönt att så inte var fallet. Tycker inte jag haft några bra bilder att redigera och när jag då tänkt tanken att jag ska ut och fota för att få några bra att redigera har jag inte kunnat komma på något bra ställe att sticka till. Och så har det varit en längre tid nu tyvärr :-(


Men så i lördags kväll satt jag och kollade runt på snygga skisser och vips så hittade jag en jag inte kunde släppa. Fick upp ett foto i huvudet som legat utskrivet bra länge, valde snabbt ut papper och bara körde. Tror det tog 30 min från det att jag hade fotot i min hand. Precis vad jag behövde. Inget krångel eller för mycket tänkande, utan bara att göra det.


Det mest pillriga blev helt klart den rosa ståltråden som jag skulle vira runt knapparna, något annat fanns inte :-) Men jag fick dit den och är nöjd. Skönt. Fick även lite mer inspiration till att försöka komma ut och fota i veckan. Bilderna behöver ju inte vara så avancerade eller perfekta, vilket jag måste lära mig.
Skissen jag jobbat efter finns hos Joggemia, nr 67. Kila dit och kolla in alla hennes läckra skisser du med!
Tack för titten!

Inga kommentarer: