fredag 28 augusti 2009

Skönt flow i scrapandet...

Ett kort som jag har scrapat en gång redan, men då blev hela layouten väääääldigt lila. Kändes inte alls som jag eller en layout jag verkligen gillade. Så kortet har legat utskrivet en längre tid och för en tid sedan började jag plocka med papper och dekorationer. Och nu känns layouten med "rätt".



Annars har tröttheten nu satt in, precis som jag visste att den skulle göra. Märks att det är första veckan jag jobbar. Men samtidigt är det kul att vara tillbaka och träffa alla goa kollegor. Men helt ledig på kvällarna har jag inte varit, som igår tex stod jag och packade en massa paket med grejjer som jag sålt på Tradera och som jag ska skicka iväg så snart pengarna kommit in på mitt konto. Men jag hade hunnit förtränga hur trist det var att packa. Anna/Alsjöholm försökte muntra upp mig med att det var den sista gången, men icke sa nicke, hittade mer i gömmorna som ska säljas. Men sen så kan vi kanske få ordning på vårt förråd för första gången på flera, flera år. Ska bli skönt!
På måndag, 31/8, börjar ett Bloggparty som jag ska med på, via AOS. Mer info om vad det innebär och vad för utmaning jag har får du veta då :-) Imorgon lördag ska jag och Anna åka till Växjö och Landstokens 1-årskalas. Butiken har funnits i fysisk form i 1 år nu. Missade invigningen förra året, så jag ska bättra mig och åka på 1-årskalaset. Ska bli kul! :-)
Hoppas du får en bra helg! Tack för titten!

Inga kommentarer: