fredag 14 augusti 2009

Utmaning/tävling hos Leamon

Var på en bloggrunda igår och hittade en rolig skissutmaning/tävling hos Leamon. Kände direkt att skissen tilltalade mig enormt mycket, och jag satte mig direkt och fick ihop layouten nedan.

Kortet jag har använt mig av har legat utskrivet i evigheter känns det som. Det är taget när vi var på Aruba och skulle åka en Sunset Cruise, solnedgångstur med denna katamaran. Vi hade sett katamaranen från land och det var en ganska häftig känsla att en kväll få befinna sig ombord! :-)

Dessutom lyckades vi pricka in vår tur med katamaranen samma dag som vi gifte oss!
Halvcirkeln är gjord med PearlMaker, vilket är en stor favorit hos mig. Har en del drös med färger av den. I övrigt har jag försökt hålla layouten ganska enkel och lugn i färgerna, kanske för att jag är inne i en sån period?!?
Tack för titten!


1 kommentar:

monica sa...

Kanonsnygg tolkning!!!
Jättekul att du ville vara med i min lilla tävling!

Ha det bra!
kram!