tisdag 18 augusti 2009

Ett grattiskort - igen :-)

Gjorde ett grattiskort till Anna/Alsjöholm eftersom hon fyllde år i tisdags i förra veckan. Detta missade jag och fick iväg kortet till henne i helgen, och hoppas nu att det kom fram ordentligt till henne! Har använt mig av papper från det paket jag köpte hos Stellas.se som tillhörde CrazyTime-tävlingen. Jag valde My Minds Eye-paketet och färgerna var väl kanske inte mina helt och hållet, orange är ingen favorit för att vara ärlig. Men man får göra det bästa av det och eftersom Anna gillar färg mer än mig så var det ju ganska enkelt att göra ett kort till henne!



Har provat en ny vikning på kortet den här gången. Var väldigt enkelt när jag väl kommit på hur :-) Dock blev det inte helt perfekt, men vad kan man förvänta sig första gången?!?!


Har satt dit ett glashjärta som hänger i vaxad lintråd som extra dekoration. Chipboardblomman har jag målat med akrylfärg och sen använt mig av PearlMaker för att dra strecken.
Tack för titten!

Inga kommentarer: