fredag 23 oktober 2009

Busfrön!


En layout jag gjorde redan i augusti tror jag... Det var det första bidrag till Crazy Time-tävlingen hos Stellas.se  men jag hade faktiskt helt och hållet glömt bort layouten! Hittade den när jag städade i förra veckan :-) Det är mina goa brorsbarn på fotona, som är tagna på Astrid Lindgrens Värld sommaren 2008.
Layouten är gjord efter en skiss och jag kommer ihåg att när jag gjorde layouten var jag absolut inte nöjd med den. Men 2 månader senare känner jag faktiskt nöjd med den. Tur att man kan ändra sig!

Har använt mig av både PearlMaker och halvpärlor på denna layout. På en blomma i pappret har jag lagt lite Glossy Accent, syns dock inte speciellt tydligt på denna bilden. Men på bilden högst upp syns det till höger om det översta fotot. Har helt klart förälskat mig i Glossy Accent. Försöker få till användningstillfällen på i princip allt jag gör :-)
Har låtit mina hörnstansar jobba ganska flitigit på den här layouten, har två stycken storlekar på rundade hörn och en som gör som överkanten på ett hjärta. Hoppas ni förstår :-)
Imorgon lördag är det dags för höstens upplaga av Rottneträffen! Ska bli så kul! Är det någon av er bloggläsare som ska dit? Då syns vi säkert!
Tack för titten och tack för att du tar dig tid att lämna en värmande kommentar!

1 kommentar:

E sa...

Härlig LO med mkt fina detaljer!
Hoppas du får en bra dag!