lördag 3 oktober 2009

Vacker dörr

 I kvarteren runtomkring där vi bor finns det gott om vackra dörrar. Så ibland får jag för mig att fota dom. Måste bara bli bättre på att fota ännu fler av dom! Hos Cia hittade jag bloggpartyutmaning där man skulle inspireras av en tavla. Först hade jag svårt att sätta fingret på vad jag hade inspirerats av, men efter en stund insåg jag att det var de två hjärtana = mina blommor som mest hade inspirerat mig.


Har använt mig av tre olika blommor och sen överst en ros. I den ena har jag dessutom stuckit en floristnål, inhandlad på mässan förra helgen.
Vid sidan om fotot har jag använt PearlMaker för att göra halvcirkeln. Och längst ned till vänster brun filt som är självhäftande inköpt på Panduro.
Tack för titten!

1 kommentar:

cia sa...

Vilken kul LO om en vacker dörr!
Jätteroligt att se hur alla inspireras olika:-)

Tack för att du ville vara med i min utmaning!
/Cia