söndag 4 oktober 2009

Vunnit skisstävling! :-)


Igår kväll satt jag och surfade runt bland olika bloggar och hamnade på Grodans Scrapgardens där de hade en skisstävling med deadline idag söndag kl 12. Och skisser brukar jag ofta scrapa efter och så den här gången. Bestämde mig för att ta itu med det foto jag tog på mig själv med utlösaren på semestern, och som jag sen gjorde om till svart/vit. Åh så fick jag använda de underbara Kaiser Craftpapprena som är dubbelsida och så bra matchade! :-) Har använt mörkt grå cardstock i botten.

Titeln var ju inte så svår att få till den här gången :-) Har använt Making Memories ShimmerAlpha MetroSilver som jag fick med i ett månadspaket våren 2008. Gemet har jag köpt på Lagerhaus.

Tror att alla blommor kommer från Prima. På alla gråa har jag lagt Tickled Pink från Making Memoris, rosa glitter. Och i mitten på alla blommor har jag använt silvrig PearlMaker.

Swirlen är även den från Prima. Och idag när jag kollade min mail hade jag vunnit skisstävlingen! Precis vad jag behövde få läsa, hamnade nämligen i ett väldigt kraftigt ösregn när jag var ute och gick :-/ Men detta värmde! Och vinsten är 25 st cardstock - perfekt! :-)
Tack för titten!

1 kommentar:

Smurfan73 sa...

Grattis till vinsten =) Härlig LO !!