lördag 17 oktober 2009

Fest!


Layouten i sin helhet är gjord till ena deltävlingen i Stellas.se kittävling Crazy Time. Jag har valt ett kit med My Minds Eye papper.
Utmaningen var en du får ha/får inte ha-utmaning. Man var utöver tävlingens grundkrav, minst 2 mönstrade papper & minst 2 deko på varje, även tvungen att ha med band; minst 1 charm och minst 3 foton. Däremot fick man inte edga kanter; har någon journling eller titel längre än 1 ord och inte heller enfärgad bakgrund.

En bildserie från början av juni då vi var ett gäng från jobbet som överraskade en kollega med middag och födelsedagspresenter. Har man fyllt 65 år så har man :-) Till allas lycka valde hon att jobba kvar över sommaren och gick i pension sista september istället. En bättre kollega får jag allt leta efter!
Runt kortet med flaskan har jag knutit en bit band för att göra det hela lite festligare.


Har använt Glossy Accent på vissa delar av den röda blomman, tyvärr syns det inte speciellt mycket. 
Att inte ha cardstock som bas har under hela 2009 varit otroligt ovanligt för mig. Och att inte få edga kanterna... Men som synes fick jag ihop en layout iaf :-)
Tack för titten! Det vore superkul om just du lämnade ett avtryck innan du surfar vidare.

Inga kommentarer: