måndag 5 oktober 2009

Smile


Satt i torsdags och kolla runt bland alla bloggpartyutmaningar jag inte gjort och fastnade för Sofias skiss. Har gjort en ganska fri tolkning och enbart använt mig av septembers månadskit från MoshPosh. Dock missade jag att man inte fick/skulle använda cardstock. Så därför dök layouten upp först idag. Ja ja :-)
Fotot är taget här hemma vid en grillkväll i somras på maken, valde med flit att ta på snedden.

Fick med ett för mig helt nytt teckensnitt på Thickers som jag verkligen gillade. Har satt lite, lite Glitter Stickles på pricket över i:et.
Fick äntligen chansen att prova Basic Greys halvpärlor. Inte mycket skillnade mot andra märken kan jag tycka. Men de var fina i färgen :-)

Den här stora tyllblomman från Lily Bee Design föll mig i smaken direkt! Väldigt annorlunda mot vad jag vanligtvis brukar använda och köpa.
Tack för titten!

Inga kommentarer: