tisdag 13 oktober 2009

Layout från Halmstadsträffen


En layout som jag gjorde på träffen i Halmstad, men inte fått någon titel på förrens nu i helgen. Ganska vanligt när det gäller mig. Tyvärr! Men men, får nog lära mig att leva med att jag är hopplös på titlar :-)
Fotona är tagna i slutet av maj när jag utforskade östra Öland. Just Källa Hamn blev lite av en favorit. Anledningen till det övre fotot, fönstertittningen förbjuden, är att det finns små, söta stugor att hyra direkt på kajen. Och fönstrena sitter i lagom höjd för att kunna kika in i...


Gjorde layouten efter en skissutmaning, tror jag... Har använt mig att både svart spets och Magic Mesh. 2 favoriter hos mig.  Pappren är spillbitar som jag tror att jag fick med i något av paketen under vårens Poängjakt hos Tant Scrappa.


Charmen, en fisk (!), kommer från Landstoken.se och passade ypperligt till denna layout.
Tur nog så regnade det i söndags, så jag fick några layouter gjorda. Bland annat ett par till Stellas.se tävling Crazy Time. Ska ladda upp dom i galleriet och sen bloggar jag dom. Somriga layouter är det iaf :-)
Tack för titten!

1 kommentar:

Ulla sa...

Så snyggt !!! Det är mycket man kan få ihop på spillbitar. Nu är det snart dags för röstning i nya tävligen, glöm inte att gå in och rösta.