söndag 4 oktober 2009

Sista bloggpartybidraget


En dag på semestern packade vi in oss i bilen och åkte kustvägen upp till Mönsterås. Och på vägen fick vi syn på dessa kossor - ute i vattnet! På rymmen var min första tanke, men sen såg vi att hagen var utformad så att kossorna kunde gå ut i vattnet.Bilden är tagen från bilen, rutan nedsänkt, med mitt Sigma 70-300 mm objektiv. Blir lätt darrig på handen när jag använder det utan någon typ av stativ, men här hade jag hjälp av bildörren.


Layouten är gjord efter en utmaning hos Nina där man skulle ha med minst 3 mönstrade papper, bling, glitter, något i trä, minst 6 blommor, färg & något utstansat.
Har använt mig av 6 st olika gröna blommor som jag satt ihop med en brun ros och sen satt Glitter Stickles på blomma nr 3.
Här en närbild på blinget, färget och det glittriga. Blinget är köpt hos Landstoken.se och sitter ihop på en lång rad, och var superenkelt att jobba med! Här syns också det jag stansat ut, i pappret.

Det här var, tror jag ;-), mitt sista Bloggpartybidrag. Ska försöka komma ut i höstrusket en stund och sen städa skrivbordet efter 5 veckors skapande. I veckan kommer maken och jag tillsammans utse en vinnare i min Bloggutmaning. Men än så länge är det ju faktiskt 11 timmar kvar :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: