tisdag 20 oktober 2009

Grattiskort utan julkänsla...


Här är ytterligare ett bidrag till kittävlingen Crazy Time hos Stellas.se. Det var en skiss man skulle utgå ifrån, och man var tvungen att ha med minst 2 mönstrade papper och minst 2 dekorationer.
Har gjort detta kort till min mamma som fyller år bara några dagar innan julaftonen och som tröttnat på att få kort med jultema... Så därför beslöt jag mig för att göra ett kort i lite mer sommarfärger.
Grattisstämpeln är köpt hos Landstoken.se och har blivit en stor favorit hos mig. Har fyllt i stämplen med silvrig Glitter Stickles.


Har lagt Glossy Accent på de oranga bladen på blomman ovan. I mitten har jag duttat dit lite rosa PearlMaker. Och kanterna har jag chalkat med färgen Pink Pastel.
Igår söndag var jag tillsammans med ett par kompisar iväg till Kyrkö Mosse utanför Ryd och fotade och kollade in en Bilkyrkogård. Superhäftigt! Har du vägarna förbi kan jag varmt rekommendera ett besök där! Förhoppningsvis får jag möjlighet att även besöka någon av de bilkyrkogårdar som finns i trakterna runt Uppsala i framtiden. Tycker det vore kul att jämföra dom.
Tack för titten och din kommentar som värmer härligt i höstmörkret!

Inga kommentarer: