söndag 15 augusti 2010

Blandat :-)


Bröllopet jag var på i fredags gick av stapeln i den här vackra kyrkan strax utanför Väserås - Barkarö Kyrka. Detta är förvisso "fel" igång, men så mycket vackrare än den rätta. En härligt lummig allé som ledde fram till kyrkporten.

En bild tagen innan vigseln börjar.  Har inte kollat med brudparet om det är ok att blogga bilderna, så ni får klara er utan det än så länge.
Eftersom jag befann mig i Västerås var det inte så långt till Stellas.se i Kumla. Så igår lördag drog jag dit och shoppade loss lite. Återkommer med bilder på det när jag fotat allt. Idag är jag nämligen ganska trött, eftersom jag efter shoppingen körde tillbaka till Västerås för att äta lunch med brudparet och därefter köra hem.
Det blev ca 65 mil i bilen igår. Och ett smärre drama då jag missade alla bensinmackar i Katrineholm och körde på ångorna i tanken in på macken i Norrköping :-/ Men allt gick bra och jag kom hem säkert till min stackars make som fick stanna hemma då han blev sjuk i onsdags :-(
 Tack för titten!

Inga kommentarer: