tisdag 17 augusti 2010

Just a ordinary day


En layout jag gjort efter augustiskissen på My Scrapbook Nooks forum. Jag svängde runt skissen och följde den ganska dåligt i övrigt :-) Eller - jag gjorde en väldigt fri tolkning ;-)


Svävade ut ganska rejält, men det var så kul! Papprena från Sassafraslass inbjuder verkligen till att leka loss tycker jag.


För en gångs skull höll jag mig till att bara använda material som var från kitet, bortsett från den vita och blåa cardstocken. Bara det var en utmaning i sig!


Symaskinen fick jobba en hel del på den här layouten. Är riktigt nöjd med hur snygg sicksack-sömmen blev. Eftersom jag har en symaskin sedan 70-talet så är jag inte helt säker alla gånger på att det verkligen blir så bra, men det får jag leva med :-)
Allt material är från senaste månadskitet.

Inga kommentarer: