lördag 28 augusti 2010

Scraplagrets augustitävling

Nu i augusti har Scraplagret en tävling som går ut på att göra 3 st kort efter skissen ovan. Roligt :-) 

Papper från Inkido som jag haft i min pappersmapp alldeles för länge. Nu när jag bara har spillbitar vill jag ha mer...

Underbar spets och ljuvliga blommor.

Stämpel från Skogstokiga Rubberstamps.

Även detta är Inkidopapper som jag haft ett tag.

Bandet har jag fått med något månadspaket.

Även här har jag använt mig av en stämpel från Skogstokiga Rubberstamps.

Underbara papper från October Afternoon. Spetsen köpte jag hos Stellas.se och grattisstämpeln kommer från Landstoken.se

Just nu kan jag inte få nog av alla ljuvliga rosor jag har här hemma :-)

En lite annorlunda baksida.
Kräftskivan igår var väldigt trevlig. Men ack så mätt jag blev :-) Vi hade köpte en förpackning med både kräftor och kräftstjärtar, så det blev mycket mat. Tror inte vi kommer äta kräftstjärtar på ett tag nu ;-)
Tack för titten!

1 kommentar:

monica sa...

Åh vilka ljuvliga bidrag du gjort!!! Gillar massor =)