tisdag 24 augusti 2010

Bortglömt kort

Har nu under min semester gått igenom bilder på de alster jag gjort, och insåg att det fanns ett par som jag glömt bort att blogga! Så kan det gå :-)


Kortet är troligen gjort till en utmaning, men till vems eller när har jag vid det här laget glömt bort tyvärr.
Har jobbat med Basic Greys papper ur serien Basic. Bladen och spetsen är infärgade med kaffe och ena pappersremsan har jag kört genom wellpappmaskinen. 
Återkommer om ett par dagar med nästa "bortglömda" alster :-)
Tack för titten!

1 kommentar:

maxell sa...

Vilket härligt kort. Jag gillar färgerna som är så ton i ton med kaffeinfärgningen + knapparna som såväl går i samma som avviker. Å det där "mattepappret". Wow säger jag bara. Försöker lista ut vad det är för beräkning eller grej som avses... *insnöad*