söndag 22 augusti 2010

Pysseltagens augustitävling - bokmärke


Pyssteltagens augustitävling passade ju mig helt perfekt! Maken hade under en tid efterfrågat ett bokmärke, gärna av lite större format. Nu så fick jag äntligen bokmärket gjort, och dessutom som ett tävlingsbidrag :-)

Det skulle finnas med riktig maskinsöm på bokmärket. Men varför nöja sig med 1 söm när man kan få 3 st :-)

Här har jag gömt mig står det på märket. För det är ju precis vad det gör, gömmer sig i en bok ;-)
De mönstrade papprena är från junis månadspaket. Blommorna har jag rotat reda på i min blomlåda.
Idag är jag lite trött då vi var iväg på Forever Young-turnén igår eftermiddag/kväll. Men kul var det :-) Kan leva länge på att jag fått höra Alphaville och Forever Young live!
Tack för titten!

2 kommentarer:

citronlime sa...

Snyggt! Och vilken finurlig text ;)

Åsa / Dolores sa...

Åh vilket snyggt bokmärke och vilket smart sätt du satt fast bandet på! Det är ju bra mycket bättre att göra så än att ha en öljett som riskerar att skava mot boksidorna. Den idén "lånar" jag gärna. :)
Kram / Dolores