söndag 8 augusti 2010

Grattiskort med gult inslag


Japp, jag sa ju att det skulle bli fler crisscrosskort - och här är ett! :-) Här har jag återigen använt mig av October Afternoons papper ur serien The Thrift Shop. Och dessutom låtit det gula komma fram! Jisses, vad är det som händer :-) Jag som inte ens gillar gult egentligen...


Här har jag låtit min Handgjort-stämpel komma fram lite mer än vanligt. Men jag måste erkänna att jag gillade det!
Igår tillbringade jag hela dagen i sängen mestadels sovandes, då min förkylning inte alls vill ge med sig. Feber har jag också :-( Det var ju inte riktigt så här jag hade tänkt mig att tillbringa min semester. Målet just nu är att bli frisk till slutet av veckan då vi har roliga saker inplanerade!
Tack för titten! 

1 kommentar:

NuttesPyssel sa...

Så fint kort!
Gillar Handgjort-stämpeln!
Ha det gott.