söndag 29 augusti 2010

Tisdagsskissen hos Magdas


I tisdags hittade jag en otroligt härlig skiss på Magdas forum. Igår lördag satte jag mig och layouten växte fram av sig självt :-) Härligt att få leka loss lite med olika saker. Jag rotade igenom min låda med blandade dekorationer vilket gav bra resultat!

Underbar swirl från Prima, den lilla bruna blomman är från Bazzill och lövet man skymtar längst till höger i bild har jag färgat in med kaffe.

Stämpeln, kommer från Artic Sisters, är egentligen 2 st olika, fast i samma serie, som jag stämplat med distressfärgen Faded Jeans.
Här skymtar man att jag använt min kantstans från Fiskars.

Underbart wellpapphjärta frå Inkido som jag satt Washitejp (köpt hos Mollys) på, de 2 olika färgerna jag beställde, samt även blå ståltråd som jag köpte på Blomsterlandet. Har slutligen satt fast hjärtat med 3D-kuddar.
Otroligt rolig layout att göra, samtidigt som jag äntligen lyckades få användning för mina Marrakechpapper från Basic Grey. Skönt att få använda upp lite äldre papper! 
Tack för titten!

2 kommentarer:

Lilo sa...

Superfint!!!! Visst är det något speciellt med tejpen?? Jag trodde inte jag skulle gilla den så mycket som jag gör! Sneglar mot de rullar som är kvar och undrar om mannen märker om jag knycker alla till mig själv? ;)

Mahlin78 sa...

Ja, det kommer troligen bli någon mer färg längre fram, för den var underbar att jobba med! :-)