måndag 5 april 2010

2 kort efter samma skiss


I förra veckan hittade jag en inspirerande skiss på Kortskissen som jag gjorde två kort efter när jag ändå var i farten, nummer #86.

Min Spellbinders Label One har verkligen fått jobba sedan jag fick den i julklapp, underbart :-) 
Papprena är från Basic Grey och serien Ambrosia. Har ju städat lite bland mina scrapsaker, vilket medför att jag fått upp ögonen för "gamla" papper som jag nu försöker använda upp.
Idag är planen att sy lite på de tänkta kuddfodralen till kökssoffan, tyget köpte jag förra helgen. Kanske finns det även tid till att scrapa lite :-)
 Tack för titten! 

1 kommentar:

citronlime sa...

Man kan hitta riktiga godsaker när man går igenom sina papper. Man kanske skulle göra det istället för att bara köpa nytt hela tiden ;)

Gillar dina stilrena kort! Snygga! :)
Kram