tisdag 27 april 2010

Grattiskort x 3

I helgen gjorde jag 3 st lika, fast ändå olika grattiskort. Likheten är att de har samma storlek på cardstocken, och placering av det mönstrade pappret och dekorationerna, men papprena skiljer sig åt. Kantstansen har fått jobba en del på dessa kort - härligt! :-)

Här har jag använt mig av papper från det senaste paketet från My Scrapbook Nook, My Minds Eye och serien QuiteContrary.
 Ugglorna har fått ögonen ifyllda med lite GlitterStickles, och ovanför dom sitter även lite PearlMaker.

Kort nummer 2 är gjort med papper från BoBunny och serien MamaRazzi. Även här har jag använt mig av lite GlitterStickles samt PearlMaker.

Det tredje kortet är gjort med papper från BoBunny och serien Sophie, samt GlitterStickles och PearlMaker. 
Det sista kortet har jag även laddat upp i galleriet hos Svensk Scrapbooking i månadstävlingen Less is more. Får se om Fru Fortuna är med mig :-)
Tack för titten! 

1 kommentar:

A'laEmmeli sa...

Hejsan, vilka härliga kort och vackra papper - tycker mig känna igen dem... roligt att du lämnade ett litet avtryck i min blogg så att jag fann din - tyckte allt att jag kände igen dig på fotot från helgen. Så roligt det va! Ha det så gott! Kram Emmeli