måndag 26 april 2010

Helgens shopping


Jag ägnade mig inte bara åt att scrapa i helgen, det blev även lite shopping :-) En massa, massa cardstock blev det också. Dock är det inte så roligt att fota och lägga ut här.
Kantstansen från Fiskars har jag gått och funderat på länge och nu slog jag till. Och den blev flitigt använd under helgen kan jag lova. Pappren högst upp på fotot är tänkt till ett speciellt projekt. Än så länge finns det bara i huvudet, men jag ska försöka få ner det på papper och sen pyssla ihop det.

En del av Mamarazzi-pappren hade jag sen innan, vissa köpte jag dubblett av under helgen, men har glömt vilka! Pappren från Pink Pasilees Cupidserie blev jag väldigt glad över att jag lyckades köpa på mig dubblett av. 
Den här helgen fick jag en hel del scrapat, vilket inte är helt vanligt. Dessutom hade jag fömånen att sova på hotell natten mellan lördag och söndag. Lyx! Kommer jag med all säkerhet göra om vid nästa träff.
Nu ska jag kila till jobbet och fundera vidare på mina scrapprojekt jag har i huvudet :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: