torsdag 15 april 2010

Kyrkö Mosse - CC bidrag


Det är ju inte bara Brunsons som har haft CC, utan även Scrappiz har haft CC. Väldigt kul tycker jag! På långfredagen hade jag riktigt mycket energi och knåpade ihop 4 st nya layouter! :-) Den här är gjord till en skissutmaning på Scrappiz. Även den här gången har jag valt bilder från Kyrkö Mosse, som jag skrev mer om här.

Blommorna har fått lite Glitter Stickles på sig och silverfärgad PearlMaker i mitten. Hela vägen runt mittenpappret har jag duttat med röd PearlMaker.

Chipboardet är från American Crafts och jag har valt att dekorera baksidan på det. Först har jag målat med silverfärgad akrylfärg och när den hade torkat har jag penslat på röd GlitterStickles.
Datumet i mitten har fått lite GlossyAccent på sig.

Lite mer härliga blommor!

Även titeln har fått lite GlitterStickles på sig :-) De mönstrade papprena kommer från My Minds Eye som jag återupptäckte när jag röjde häromdagen! Dock har jag insett att påfyllning av cardstock är nödvändigt, eftersom jag har nästan helt slut på vita *ops* Tur att jag snart ska iväg på scrapträff, 24-25 april och inget annat om jag skrivit det. Ska bli kul! :-)
Åh inte är halsen bättre, eller rösten snarare. Min kollega som var hemma i måndags fick ett skrattanfall när hon hörde mig prata på tisdagsmorgonen :-/ Det positiva är att eftersom jag försöker hålla mig så långt borta från telefonen på jobbet som möjligt, så hinner jag istället städa och rensa de lager vi har, vilket har varit pågående alldeles för många månader.... Inget ont som inte har något gott med sig! :-)
 Tack för titten!

1 kommentar:

Lilo sa...

Hoppas din hals ska bli bättre snart! Gillar allt du glittrat på layouten! =) Swirlen... Det är som ett större ark med flera swirls. Och jag klippte ut två delar. Så jag tror inte det är två hela swirls utan två delar. Men kanske inte från samma swirl. (nu snurrar det nästan i mitt huvud när jag ska försöka förklara det där, ha ha ha)