lördag 17 april 2010

Kort efter skiss


Veckans skiss hos Kortskissen har jag tolkat när jag gjorde detta kort. Har bara använt mig av papper från spillbitshögen. Tror att papprena kom i ett månadspaket i höstas, men märke har jag ingen aning om tyvärr. 

Stickersen kommer från Doodlebug och heter Loopy Lou, en favorit hos mig sen länge. Pricken över j:et har fått lite GlitterStickles på sig.

Magic Mesh som sitter underst, en bit av pappret som jag klippt ut och som fått lite rosa PearlMaker blev en härlig dekoration.
Blommorna, zig-zag-bandet och spetsen hade jag även det i gömmorna.
Idag blir det till att vårpyssla lite med bilen, byta till sommardäck och dammsuga bilen invändigt. Ska även försöka redigera och skicka in bilder för framkallning till träffen nästa helg.
Tack för titten!

Inga kommentarer: