torsdag 29 april 2010

Layout från träffen



Den här layouten gjorde jag i helgen på träffen, dock har jag i efterhand lagt till lite fler grejjer. Kände hela tiden att det saknades något i det övre vänstra hörnet, så i måndags kväll satt jag och fnulade lite till med layouten.
Man skulle skapa utifrån en skiss (finns här) samt att det skulle vara vintage-tema och ha färgerna rött, blått och beige som dominerande.

Tillskottet blev dessa underbara biljetter som jag hittat hos MissCutiePie och skrivit ut här hemma på vanligt vitt albumpapper. 

Den underbara spetsen fick jag i paketet som jag vann hos Lilo. Det har varit svårt att låta den vila tills nu i helgen, men nu kommer den nog ta slut relativt snabbt har jag en känsla av.
Hjärtat är klippt för hand, men avritat från ett minialbum.

Titeln är skriven med mitt Jolly-alfabet. Stansade ut den i vit cardstock som jag sedan la ett lager akrylfärg på.
Det mönstrade pappret är ett BoBonny ur serien MamaRazzi.

Underbara rosor! 
Fotot är taget när min bror gifte sig för nästan 10 år sen, i börja av september firar de alltså tenn läste jag mig till häromdagen. Funderar starkt på att ge dom denna.... eller så gör jag en till :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: