lördag 3 april 2010

Nya blommor & papper


Har ju helt glömt att visa de underbara blommor som landade hos mig i onsdags efter min beställning hos Two Peas in a Bucket som jag gjorde i slutet av förra veckan. 4 av förpackningarna är Prima-blommor som jag tyckte var grymt snyggt. Allt är dock undanpackat tillsammas med mitt senaste månadspaket från My Scrapbook Nook och några papper ur Mama-razzi-serien från Bo Bunny:

(Bild lånad från BoBunny.com)
Helgen 23-24 april packar jag upp allt för att användas, då på Rottneträffen. Kommer bli kul! :-)
Nu däremot ska jag fortsätta med mitt brödbak och senare även kladdkakorna *mums* Allt kommer ätas imorgon på påsklunchen med familjen :-)

1 kommentar:

Lilo sa...

Det är hääärligt med vårsolen! Imorgon ska jag åka en gammal spårvagn från 20-talet. Det är säket inte alls kul, men i brist på annat att göra så roar jag mig med det. ;)