söndag 4 april 2010

Take a walk in my shoes - CC bidrag


Ytterligare en layout gjord till CC:n på Brunsons forum. Den här gången skulle man lifta en layout. Har jobbat med Prima-papper som jag hittade i mina gömmor när jag städade i veckan :-) 
Även detta foto är från höstens tur till Kyrkö Mosse, som jag skrev om i detta inlägg.

Snygg dekoration som jag hittade i gömmorna när jag rotade runt.

Underbar påse från Maya Road som blivit dekorerad med lite PearlMaker.

Chipboardet har fått ett lager akrylfärg på sig.

Titeln har jag skrivit med 6 olika typsnitt av thickers.
Har som sagt städat i scrapgömmorna i veckan, vilket var otroligt nyttigt. Dels har jag hittat en del material som jag glömt bort att jag hade :-/ Dels har jag hittat en del som ska få nya ägare, vilket är bra! Att slänga saker bara för att jag inte vill ha dom är inget alternativ för mig.
Tack för titten!

Inga kommentarer: