lördag 29 maj 2010

Bröllopskort

Här är det bröllopskortet jag skrev om i tidigare under maj. Inspirationen har jag hämtas hos den här duktiga scraparen.
Den underbara hjärtstämpeln med pilen igenom sig såg jag första gången hos Penni och blev tvungen att köpa den själv :-) Den kommer från Magnolia.
Mottagaren av kortet var en före detta kollega som gifte sig för 1 vecka sen, och eftersom varken jag eller min nuvarande kollega kunde närvara vid vigseln i kyrkan så skickade vi kortet tillsammans istället.

Insidan av kortet är klädd med Maja Designs papper Mina Vänner. Har haft dom i min ägo i evigheter (känns det som) men inte kommit mig för att använda dom. 
Imorgon visar jag det andra bröllopskortet jag gjort, som lämnas över till brudparet idag. Har valt ett helt annat upplägg på det :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: