söndag 23 maj 2010

Cissis extrautmaning


Cissi hade en extrautmaning i sin Bloggpartyutmaning - att lifta någon av hennes 12 x 12" layouter. Efter att ha tittat runt hittade jag denna som föll mig i smaken direkt:

Gillade upplägget, färgerna, dekorationerna - ja allt helt enkelt!

En av de sakerna som tilltalade mig allra mest var alla öljetter med ett band i sig. Inte helt enkelt att få ordning på, men grymt kul att göra! Har varit alldeles för dålig på att använda mina öljetter under sista året, så detta var ju perfekt för att få igång användningen av dom igen!
Klockan som skymtar under bandet har jag stämplat själv.

Härlig blandning av blommor. Den understa är infärgad med min InkBlending Tool och distressen Frayed Burlap, det var vit från början.

Fotot på layuoten är från maj 1997 och jag lever verkligen ett helt annat liv idag, 13 år senare. Vägen hit har varit väldigt krokig, men jag är nöjd med att stå där jag står idag :-)
Titeln har fått ett lager med GlossyAccent på sig. Köpte min flaska i slutet av september förra året och tycker jag har använt den ganska mycket, men det syns knappt på innehållet :-)
Nu är det bara 1 vecka kvar på Bloggpartyt - här hittar du alla grymma utmaningar!
Igår var vi iväg till Äspölaboratoriet strax norr om Oskarshamn - superhäftigt! Vi åkte buss ner till 450 meters djup på en väldigt slingrig och smal väg, i en sprängd tunnel. Upp tog vi oss med hissen på 90 sekunder! Så har du vägarna förbi - gör ett besök! Har inte haft tid att ladda över bilderna från kameran ännu, men förhoppningsvis går det att använda någon av dom. 
Tack för titten!

Inga kommentarer: