söndag 9 maj 2010

Lifta Lillblomman


Lillblommans utmaning till Bloggpartyt var att lifta hennes layout, se nedan. Jag har valt att jobba med Basic Greys serie Marrakech på den här layouten. Har lätt en förkärlek för att bara ta de senaste papprena jag fått hem till att scrapa med. De tre journalingrutorna är även de Basic Grey, men ur serien Origins. 

Jag valde att vrida på layouten och sedan lifta upplägget som papprena har.

Härlig blomma!

Fotona är tagna i Solliden Slottspark, augusti 2009. Vid det tillfället fanns glasdesignern Åsa Jungnelius nagellacksflaskort utställda. Jag hade tidigare sett dom på Kosta Boda i ett annat utförande. Grymt snygga kan jag lova! Att få se dom ute i naturen var en ännu häftigare upplevelse.
Tack för titten! Åh du, Bloggpartyt pågår ända till 30 maj :-) Själv ska jag försöka få några fler utmaningar gjorda idag. Målet är att göra alla, eftersom alla har utmaningar jag gillar!

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Mmmmm jättefin! Vad skoj att du är med och tolkar min utmaning! Många kramar!

EmmJa sa...

Snyggt, som allt annat du gör :) Gillar också nagellacksflaskorna mycket...häftigt att se dem så öppet och i naturen.

Hoppas att du hade det bra på Rottneträffen och att du fick mycket gjort. Jag dyker upp till hösten :).

Ha det bra vännen!
Kramar