fredag 28 maj 2010

Layout efter Pumans bingorad

Pumans utmaningen i Bloggpartyt, bingoraden nedan, var ju otroligt inspirerande att jobba efter! Hade lätt kunnat göra flera, flera till layouter utan problem! :-)
Fotot är från 2008 när jag och maken besökte Tullgarns Slott en förmiddag. Har du vägarna förbi kan jag varmt rekommendera ett besök där! 
Papprena är från BoBunny och serien Mamarazzi - lovely, samt ett från Jenni Bowlin. Lovely! :-)


 Jag valde i alla fall den diagonala raden där bling, spets, blommor och något från en bok/tidning skulle finnas med.

Närbild på blinget.

Närbild på blommor och spets.

Underbar biljett som jag hittat hos MissCutiePia samt knappar som jag bara satte fast utan någon mer tanke.

Närbild på bibelbladet, vilket var det sista jag hade i min ägo. Kanske får ge mig iväg på någon loppis och se om jag hittar en gammal psalmbok eller bibel. 
Nu börjar det dra sig mot slutet på den här omgångens Bloggparty. Här finns mer info! Jag har haft superkul och gillat alla utmaningar! :-)
Tack för titten!

1 kommentar:

Helena sa...

Tack för din fina layout, va roligt att du fann min utmaning inspirerande. Lycka till!