onsdag 12 maj 2010

Me


Här kommer ytterligare ett bidrag till Bloggpartyt. Den här gången är det Bitte71:s utmaning jag valt att tolka, vilket var skissen nedan.
Fotona på mig är tagna i januari i år en kväll när jag kom hem från frisören. Maken som agerat fotograf :-) Älskar att göra om foton till svart/vita och sedan scrapa dom tillsammans med ett likadant i färg. 

Jag har valt att först vända skissen upp och ner och sen spegelvända den. Gillar att snurra runt på skisser tills jag känner att de faller på plats.

Blomma som fått lite GlitterStickles på sig.

Alfabetstickers som fått ett lager GlossyAccent.
Allt material förutom blommorna kommer från mitt marsmånadskit från My Scrapbook Nook.
Sugen på vilka fler utmaningar som finns i Bloggpartyt? HÄR finns mer info om det! Vi håller på till 30 maj.
Tack för titten!

3 kommentarer:

Annica H sa...

Snygg layout! Riktig härliga färger! :)
//Annica H

bitte71 sa...

Åh, vilken fin layout - härliga färger och fina detaljer! Vad roligt att du ville vara med på min utmaning.
Kram M

CATHRINE sa...

Riktigt kul idé det där med att ha samma foto i både färg & svartvitt på samma LO, det måste testas misann!

Har kikat runt lite här på din blogg och hit kommer jag garanterat igen, mycket inspiration finns att få här! :)

Hälsa gärna på hos mig om du känner för det:
http://scrappatavmjau.blogspot.com

Ha en fortsatt trevlig dag!