torsdag 13 maj 2010

Moln i fokus


Moln! Det är temat för den här layouten, och utmaningen hos Skrotboken som den är gjord till. Visste direkt när jag såg utmaningen vilket papper jag skulle använda. Pappret kom i aprilkitet från My Scrapbook Nook.

Har grävt lite bland mina knappar.  Kanterna på papprena är chalkade och edgade.

Den underbara turkosa blomman kom i vinstpaketet från Lilo. Undertill har jag satt en vanlig vit, samt även stuckit en floristnål igenom allt.

Titeln har fått GlossyAccent på sig.
Även dessa foton är tagna vid mitt besök i Solliden Slottspark.
Sugen på att se fler tolkningar kring moln? Kila in till Skrotboken! Själv har jag redan imponerats av allas härliga alster och ska istället slänga mig i soffan och kolla på hockey-VM :-) Tack för titten!

Inga kommentarer: