söndag 2 maj 2010

Layout efter Cissis skiss


Nu är ju Bloggpartyt igång för fullt, och så är min inspiration! Har inte hittat en utmaning jag inte vill göra!!! Det ni ;-) 
Den här layouten är gjord efter en skiss jag hittade hos Cissi. Gillade verkligen cirkeln med hål hela vägen runt. Jag har tolkat det genom att använda 2 olika färger på öljetter. Sen har jag trätt vaxad lintråd hela vägen runt.

Tolka skissen du med, och lämna ett meddela hos Cissi när du är klar!

Alla papper kommer från april månadspaket från My Scrapbook Nook. Chipboardet ovanför har jag använt baksidan på, som jag lagt ett lager med akrylfärg på. Wellpappen hade jag hemma sen innan.

Härlig färgkombination på papprena! De är från My Minds Eye och serien Quite Contrary.

Blommorna vann jag hos Lilo tidigare i våras. Hennes utmaning har jag också tolkat, så håll utkik efter det inlägget om några dagar!
Bloggpartyt håller som sagt på till 30 maj kl 23.59, så vill du hänga på har du gott om tid! 

2 kommentarer:

penni sa...

Snyggt! O jag måste ta tag i bloggpartyt jag med.. hittat godbitar där med jag vill testa ;)

kram!

cissi sa...

Ja visst är det kul att bloggpartyt är igång.. själv har jag inte börjat skapa än.. sitter med en hiskelig tandvärk huuuu!
Vilken läcker tolkning du gjort av min skiss! :-D
Ha en härlig söndag... själv ska jag på akutbesök till tandläkaren.